İBRAHİM SARAÇOĞLU BAYANLARIN GÖSLERİNDEKİ KİSLER

31 Ekim 2008 Cuma Bayanların gögüslerinde oluşan fibroadenomlar yani kisler için Prof.Dr.İbrahim Saraçoğlu brokoli önermektedir.Bun yanı sıra bayanlar elleriyle kontrol ederek kis varmı yokmu bakmalılar.
Kadınların Göğsündeki Fibroadenomlara (kistlere) Karşı Brokoli kürü
Taze ve koyu yeşil renkli olan brokoliden yaklaşık 200-250 gram alınız ve kaynamakta olan yarım litre suyun içerisine atınız. Ağzı kapalı olarak hafif ateşte 6dakika haşlayınız. 6.dakikadan sonra ocaktan indiriniz ve ağzı açık olarak ılımaya bırakınız. Yarısını sabah kahvaltısından 20 dakika önce aç karna, diğer yarısını da öğlen yemeğinden 20 dakika önce aç karna içiniz.21 gün hergün taze hazırlanıp içilmesi gerekir. Haşlama suyu içerisindeki haşlanmış brokoliyi tüketme zorunluluğu yoktur. Arzu edilirse tüketilebilir. Duruma göre zaman zaman kür tekrar edilebilir.
NOT: Hekim kontrol ve önerilerini ihmal etmeyiniz. Buradaki bilgiler ile kendi kendinize teşhis koymayınız. Buradaki kürlerin bir destekleyici olduğunu unutmayınız ve hekiminize danışmadan uygulamayınız.
uyarı:Bu kürü uygularken, kahve, çikolata, ceviz (tazesi veya kurusu), portakal ve portakal suyu, taze beyaz üzüm tüketilmemelidir.

saracoglu.at

2 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

hocam bana bilgi verin lütfen .ben menapoz ve dolayısıyla vajinismis hastası oldum ve bu zor bir süreç acı çekiyorum ve gaçacek gibi değil.dr. gittim bana fitil verdi yeni ilaçlardan .hiç bir değişiklik yok siden rica ediyorum bana yardım edin ne yapayım .bunun kesin bir tedavisi yokmu şimdiden teşekkürler sağlıklar

Bu Konuları Okudunuz mu ?