AHMET MARANKİ KIRMIZI PANCAR KÜRÜ

5 Şubat 2009 Perşembe Prof.Dr.Ahmet Maranki Kırmızı pancarın çok faydalı olduğunu özellikle karaciğerden kaynaklanan bir çok hastalığın ,cilt hastalıklarının,sedef,egzama,kurdeşen,saç dökülmesi gibi hastalıklara şifa verdiğini açıkladı ve kürünü söyledi.
Kırmızı pancar kürü: Kırmızı pancarı, 1 gece önceden, sirkeli suya koyup,iyice kirlerinden arınmasını sağlayın; Sabah, pancarı 1 litre kaynar suya koyarak, 3 dakika kaynatın. Bir süre demlendirdikten sonra, suyunu süzün ve cam bir kavanoza koyun. Bu suyu günde 3 defa sabahları aç karnına için 3 hafta boyunca her gün taze olarak yapın ve için .

maranki.com

11 yorum:

Adsız dedi ki...

saygı değer hocam allahın selamı üzerinize olsun.benim hanımda kaşıntıyla beraber kabarma oluyor doktora gittik bize predol iğnesi ile xyzal diye bir hap verdi.kaşıntı vurduğu zaman hapı alıyor geçiyor üç gün sonra yine vuruyor.tekrar hap alması gerekiyorbu durumda bize ne öneriniz olur.

Adsız dedi ki...

yüzümdeki sivilcelerin tekrarından bıktım hocam. 50 yaşımdayım ve tüm karaciğer tahlillerim temiz.

Adsız dedi ki...

slm hocam benim avuc icinde yaralar var kasiniyor surekli ve yarilliyor artik fazla kasinmaktan doktora gittim pysiorarus dedi turkce ismini bilmiyorum bir ara gecmisti yine basladi isin tedavisi gordum kortizonlu kremler kullandim pek faydasini gormedim sadece gul vazelini surdugum zaman gerilmesini engeliyor baska bir oneriniz var mi acaba tsk

Adsız dedi ki...

selamlar hocam ben 30 yaşındayım 3 çocuk annesıyım her hamılelıgımde sag tarafımdakı agrı benı doguma kadar mahveder genelde hep safra denıldı. şimdi 4. aylık bebeğim var.dogum sonrası ultrasonda karaciğer yağlanması çıktı
sizin pancar kürüne başladım nekadar süre devam etmeliyim bebeği emziriyorum olurmu

Adsız dedi ki...

SEDEF HASTALIGIN KESIN COZUMU VAR MI?İLAÇ KULLANDIGIMIZ HALDE YENIDEN CIKIO.HOCAM BANA BIR COZUM SOLEYIN

gülbahcesi dedi ki...

selamun aleyküm hocam benimde bir sorum olacakti benim 4 yasinda bir kiz evladim var 6 aylikken hastaligi basladi 1.bagisiklik sistemi calismiyor ekzemasi ve kasintisi da var 6 aylikken basladi ve hala sürüyor ne yapmamizi önerirsiniz kirmizi pancar tedavisinimi uygulamamiz gerek acaba???? Allaha emanet olun

Adsız dedi ki...

Günde 3 sabah nasıl oluyor hocam?

Adsız dedi ki...

amına zı koyum hocam hocammm

Adsız dedi ki...

kı<lar bunun cewqabı bende tatli2651@hotmail.com ekleyin
soyliyim

Rahmi Özkan dedi ki...

kırmızı pancar kürü uygulamasında; Bu suyun günde 3 defa sabahları aç karnına içilmesi tavsiye ediliyor. Ancak, 1 günde kaç tane sabah var? bu anlaşılmadı. yoksa günde 3 defa aç karnına (sabah-öğle-akşam) iç.şeklinde mi demek istiyor. Ayrıca insanlığa hizmetlerinizden dolayı çok teşekkür ederim.13.01.2012 rahmi özkan

Adsız dedi ki...

Kırmızı panncar 7 aydır olan ürtikerimi bitirdi allah razı olsun...

Bu Konuları Okudunuz mu ?