PROF DR AHMET MARANKİ

22 Mayıs 2008 Perşembe Kozmik Bilim Uzmanı Prof. Dr. Ahmet Maranki, Sağlıklı Yaşamın Sırlarını Anlattı.
Kozmik yaşamın insanlar üzerindeki enerjisi ve renklerin insan sağlığına etkileri konularında ilginç açıklamalar yapan Maranki, renklerin insanların yaşamında önemli bir yeri olduğunu, dünyadaki 124 bin hayvanın ve bitkinin hepsinin rengarenk olmasının tesadüf olamayacağını söyledi. Maranki, renklerden İstifade edin çağrısı yaparak, "Biz yaratıcının boyasıyla boyanıyoruz.
Mor, lacivert, mavi, yeşil, sarı, turuncu ve kırmızı. Bu renklerden istifade edin. Renklerin hepsinin tedavi edici özelliği vardır. Bütün noktalar bedenimizde var.
8 ayrı noktada renkler var.Bu Tesadüf değildir. Hepsi canlı, hepsi enerji saçıyor" dedi.Düşüncelerimize göre etrafımızdaki enerjinin şekil değiştirmekte olduğunu ifade eden Maranki, "Kötü bakarsanız enerji alanınız kötü olur. Bunları iyi düşünün, etrafımızdaki canlılar tüm yaptıklarımızı kontrol merkezine iletiyor. Bir insana 'gözün kör' olsun dediğinizde bu canlılar o insanın gözünü kör etmeye gider. O insan bunu hak etmiyorsa geri döner sizin gözünüzü kör edebilir" diye konuştu.
*Günlük tükettiğimiz gıdalar konusunda dikkatli olunması ve her türlü meyve ve sebzenin mevsiminde tüketilmesini tavsiye eden Maranki;"Sağlığımız için gıdaları zamanında yemeliyiz.
*Mesela kış aylarında domates kesinlikle yenmemeliyiz. Yüce yaratan onu yaz aylarında yenilmesi için yaratmış. Bu aylarda yenilen domatesin çekirdeği kan hücrelerine olumsuz etki yapabilir.
*Buna karşı yazın da kış aylarında yenilen meyveler yenilmemeli.
*Patates cipsi ise yenilmemeli. Bunun yerine fırında patates yenilebilir. Çünkü cipsin tüm enerjisi kızgın yağda gidiyor. Bu tür besinlerle beslenen çocukları görüyoruz. Aklı basmayan, öğrenemeyen kişiler oluyor."
*Sağlıklı yaşamanın sırrını çözmek istiyorsanız;
kırmızı et ve tavuk etinden uzak durarak bol sebze ve meyve tüketmenizi öneririm.
*Protein ihtiyacınızı,balık etinden ve baklagillerden fazlasıyla sağlayabilirsiniz.
*Hayvansal gıdalardan uzak durmanızı istememizin sebebi Türkiye'de hayvan sağlığının olmamasıdır.
*Siyah çay yerine yeşil çay içmeyi alışkanlık haline getiriniz.
*Şeker yerine tatlandırıcı olarak bal yada pekmez kullanınız.
*Mümkün mertebe yemeklerinizi az tuz atınız.
*Sofranızdan
;maydanoz,dereotu,kırmızı turp,beyaz lahana,brokoliyi eksik etmeyiniz.
*Bu bitkilerin sadece koruyucu görev yaptığını ve hastalık tedavisinde kullanılabilmesi için bu dozda tüketilmesinin yeterli olmayacağını unutmayınız.
kaynak:deryabaykal

71 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba benim adım günay.benim safra kesemde en büyüğü 2cm olmak üzere birden çok taş var.ameliyat olmadan nasıl düşürebilirim.ne tavsiye edersiniz?cevabınızı en yakın zamanda bekliyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba ben 42 yaşındayım 4yıl önce erken menapoza girdim ilaçlarla regl oluyorum bana ne tavsiye edersiniz lütfen bana acil yardımcı olun

Adsız dedi ki...

3 y1l önce tiroit bezlerim al1nd1 papiller ca.folüküler veryant.pataloji sonucum.2kere iyot tedavisi ald1m.çok stres yas1yorum.ne yemeliyim ve yememeliyim.süt 1çmeyi sev1yorum.tesekkür ederim.

sewwal dedi ki...

selam.regli dönemin 25 gün geciktim bana menepozo giriş dediler 41 yaşındayım ne önerirsiniz teşekkürler.

Adsız dedi ki...

sayın hocam benim 30 yaşında bir kardeşim var .hepatit b taşıyıcısı tahliller normal.ilerleyen zamanda c dönüşmesinden endişe duyuyorum nasıl negatife dönüştürebiliriz.ne yemeli neler önerirsiniz sizden rica ediyorum saygılar.

Adsız dedi ki...

merhaba benim size bir sorum olacaktı benım kız arkadaşım hamile ama bebegi saglıklı degıl başının bır tarafı su toplamış ve doktorlar beyıne gıderse iyi olmayacagını söylüyorlar acaba anne karnındayken veya dogumda sonra o suyu kurutmak veya durdurmak mümkünmü sizin önerebileceginiz bir bitki falan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim en kısa zamanda sizden cevap beklıyorum

Adsız dedi ki...

hocam benım safra kesemde taşvar amelıyat olmadan nasıl dusurebılırım

Adsız dedi ki...

merhaba hocam benim halam ve teyzemin kızı kanser hastaları.halam kolon kanseri teyzemin kızı ise left kanseri.halam son kemoterapiyi aldı teyzemin kızına ise bir çeşit ilaç verdiler ondan sonrada tedaviyi bildigim kadarıyla sonlandırdılar.ve suan kusma yapıyor ne yese cıkarıyor ona sımdı nasıl bır bitki önerirsiniz ya da baska bir tedavi sunarsınız halam ise en son kemoterapiyi aldıktan sonra ise kötüleşti ne yapabilir bu 2 hastamız konusunda .cevabınızı bekliyorum.iyi günler

Atıf dedi ki...

merhaba ben 3 yıldır behçet hastasıyım.devamlı hastahanelerde muayne oluyorum.bitkisel de olmak üzere çeşitli haplar kullanıyorum ama faydasını göremiyorum.sizin tavsiyelerinizi ve yardımlarınızı taleb ediyorum.en kısa zamanda cevabınızı bekliyorum.şimdiden teşekkürlerimi sunarım.

Adsız dedi ki...

hocam persembe sorumun cevabını alamadım lutfen cevap yazınız

Adsız dedi ki...

sayın hocam ben 13 yıllık diyabet hastasıyım günde 4 sefer insilün kullanmaktayım insilünü bıraka
bilmem için bana yardımcı olabilirmisniz şimdiden teşekkür ederim

sevim dedi ki...

hocam ben de intihaplı romatizma var bunun için ne önerirsiniz sebze meyve vb birde bende nodül var boğazımda hocam biz heryere gittik ama hiç şifa bulamadık sizi aradık istanbulda ama bulamadık nolur yardım edin bize size biz ulaşmamız gereken adres ve tlf nu yazarmısın nolur hocam

Adsız dedi ki...

ya nolur

merhaba ben bu beden temizliği için olan önerinizi tv de dinlemiştim yanlış anlamadıysam bu çocuğu olmayanlar yada adet olamayanlar içinde geçerli ben bunun tarifini aldım uygulamayı düşünüyorum fakat o lavmayı pek anlayamadım eczaneden mi alıcaz nası olacak o bide ben 24 yaşındayım yaklaşık 2,3 senedir regl olamıyorum bunun için başka bi tavsiyeniz varmı cevap yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

hocam nolur yardım edin iltihaplı romatizmaya nolur allah rızası için sevim

Adsız dedi ki...

HOCAM NOLUR YARDIM EDİN İLTİHAPLI ROMATİZMAYA BİRDE TELEFON ADRES ALABİLİR MİYİZ SİZİNLE GÖRÜŞMEK İSTİYORUZ SEVİM
ALLAH RIZASI İÇİN

Adsız dedi ki...

SELAMÜN ALEYKÜM BENİM ADIM NURCAN YAŞ 18 BENDE SOLİTER REKTUM ÜLSERİ WAR BANA BU KONUDA YARDIMCI OLUR MUSUNUZ?? YAKIN ZAMANDA AMELİYAT OLUCAM TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM

Adsız dedi ki...

SELAMÜN ALEYKÜM BENİM ADIM NURCAN YAŞ 18 BENDE SOLİTER REKTUM ÜLSERİ WAR BANA BU KONUDA YARDIMCI OLUR MUSUNUZ?? YAKIN ZAMANDA AMELİYAT OLUCAM TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM

Adsız dedi ki...

ben 42 yaşında bır bayanım adım leman ben şeker hastasıyım ne önerıyorsunuz bunun hakkından bılgı almak istıyorum lutfen cvp yazın ve bu arada hap kullanıyorum unsuluun kullanmıyorum saygılar

Adsız dedi ki...

MERHABA AHMET HOCAM BEN 24 YAŞINDAYIM 4SENELİK EVLİYİM BENDEN KAYNAKLANAN BİR SORUNLA ÇOCUĞUMUZ OLMUYOR.ANLIYCANIZ ŞEKİLDE BENDE SPERM SORUNU VE HÜCRE SAYISINDA YETERSİZLİK OLDUĞUNDAN ÇOCUK SAHİBİ OLAMIYORUZ.LÜTFEN BİZE BİR YOL GÖSTERİRSENİZ DUACINIZ OLURUZ SİZİ İLGİ VE BEĞENİYLE İZLİYORUZ SPERMDE ÇOĞALMA YOLLARI NELERDİR.CEVABINIZI EN KISA ZAMANDA BEKLİYORUZ.SAYGILAR

Adsız dedi ki...

selam ben umut benim ananem 10 yıldır diyalize giriyor beyninden hıçkırık geliyor ve bütün doktorlara baş wurdk hiç birinden fazla yardım alamadık vee sizin bize tavsiye edebileceginiz ilaçları bekliyorum şimdiden teşekkürler
size inanıyoruz

Behlül dedi ki...

Hocam merhaba.Ben Behlül. 17 yaşındayım. sorunum : en ufak bir şeyde dahi elimde olmadan hemen sinirlenmem. çok sinir oluyorum. birde çok panik ataklık var. bu sorunlarımı çözmemde bana yardımcı olursanız sevinirim. saygı ve sevgilerimle. kolay gelsin. cevabınızı en kısa süre çerçevesi içerisinde bekliyorum.

Adsız dedi ki...

MERHABA HOCAM,BEN YATARKEN BOYNUMDAN YUKARISI YANİ BAŞ KISMIM ÇOK TERLİYOR,PİJAMAMIN BOYUN KISMI ISLANDIĞI İÇİN SABAHA KADAR 3 VEYA 4 KEZ PİJAMA DEĞİŞTİRİYORUM DEĞİŞTİRMEYİNCEDE GÜN BOYUNCA BAŞIM AĞRIYOR BU KANUYLA İLGİLİ NE TAVSİYE EDEBİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.

Adsız dedi ki...

Merhaba benim 14 yaşında bir erkek çocuğum var o 20/06/2002 yılında tiberkiloz geçirdi,kontrollerine devamlı götürdüm,sonra akciğerin balgam atmadığını söylediler.Şu anda ise amelyat olması gerekiyor şu sonuçlara göre;Sağ akciğerin katkısı %66,8 sol akciğerin katkısı %33,2 olarak hesaplandı+Akciğer üç eşit zona ayrılarak yaıpılan hesaplamalarda sağ ve sol akciğerin üst,orta ve alt zonlarının total akciğer perfüzyonuna katkıları sırasıyla sağ:%15.6,%31.4,%19.8, sol:%8.6,%21.3,%3.3 olrak hesaplanmıştır.
Bu sonuçlara göre oğluma amelyat olması gerekior dediler çocuğumun genel durumu iyi olduğu için amelyat düşünmüyorum.
Siz ne önerirsiniz amelyatsız tedavi olmam mümkünmü?

Adsız dedi ki...

merhaba hocam okuyormusunuz bunları hepsini bilmiyorum umarım
okuyorsunuz benim sizden izdehamım
var benim devamlı kasıklarım ağrıyor dk gittiğimde devamlı muhakkki iltihap oluyor bunu önlemek için ne yapmalıyım
anladınız işşallah kadın hastalıklarında

Adsız dedi ki...

merhaba hocam ben74 dogumluyum bebegim yok çok istedik ama olmadı doktora gitik menapoz dedi dünya başıma yıkldı 4.5yılık evliyim bana herangi bitki tafse edebilirmsiniz bana yardımcı olursanız size bir ömür boyu minatar kalacam hocam

Unknown dedi ki...

selam hocam benim annemin karninda sisginlik var.ne oldugunu anliyamıoruz

Adsız dedi ki...

iyigünler ahmet bey ben 34 yaşındayım hepatit b taşıyıcısıyım 8 yıldır dikkat ediyorum evliyim iki çocuğum var artık yorulmaya başladım çabuk yoruluyorum düzenli çalışamıyorum artık hayatımdan sıkılmaya başladım kendimi 70 yaşında gibi hissediyorum bana yardımcı olursanız sevinirim

mustafa dedi ki...

hocam iyi günler
dün programda bagırsak tembellegi için bi kac tavsiyede bulundunuz ben yetişemedim bu konuda beni bilgilendirmenizi rica eder tesekkür ederim

Adsız dedi ki...

selam,hocam benim annemin belinde 3yerinde fıtıkvar,sizce ameliyat olması kerekiyormu fıtık ameliyatsız geçermi lütfen hocam ne yapıcamızı bilmiyoruz.

Adsız dedi ki...

merhaba hocam ben 45 yaşındayım benim seker hatalığım var. sürekli ilac kulanıyorum bunun için bana nasıl yardımcı olabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

sıla
merhaba hocam benım sol yumrtalığımda kist var çikolata kistti ve evliyim çoçuk düşünüyorum bu hastalıktan nasıl kurtulabilirim.

Adsız dedi ki...

Merhaba Doktor Bey, ben 33 yasinda iki cocugu olan bir bayanim. Su anda ücüncü düsünüyoruz, ama benim korkum ikincide bakteriden dolayi olusan ve 8 ay boyunca ishal sorunu yasadim.Midemde olusan bakteride su anda yok oldu acaba ayni sorunlarla ücüncü yasarmiyim.

Adsız dedi ki...

merhabalar hocam benım ondört yaşında bir kızım var ayak baş parmaklarında tırnak batması var bır sefer çektirdim vede şimdi tekrar oldu ankarada estetik uzmana gösterdim tırnak kenarından dıkıp koklerını öldurecek ilac yazdı iltihabı kurutmak icin ama fayda etmedi iltihabı kurumadanda ameliyat yapamıyor nolursun hocam bana yardımcı olurmusunuz iltahabı kurutmak icin bir ilac önerirmisiniz sizi televizyonda izliyorum ve önerilerinize uymaya calışıyorum acele cevabınızı bekliyorum saygılarımla

Adsız dedi ki...

Merhaba ben 55 yaşında aktıf çalışan biriyim.
günlük kabusum olan prostat için bitkisel tedavi oluyormu varsa sizlarden yardım alabilirmiyim.
saygılarımla

müge dedi ki...

merhaba ben 24 yaşında bir bayanım.2 hafta önce yumurtalıklarımda çikolata kist patlamasıyla hastaneye yattım.ilaç tedavisi görmeye devam ediyorum.içteki kanamanın tamamen temizlenmediği görüldü.kist için bitkisel bir tedavi önerir misiniz?
ikinci sorunum ise cilt rahatsızlığımla ilgili.1 yıl önce ürtiker denilen bir rahatsızlığım oldu.stres kaynaklı tiksinme kaynaklı olabileceği söylendi.bu yıl aynı rahatsızlığı tekrar yaşadım.tamamen geçme durumu yokmu?bitkisel olarak ne önerirsiniz?
KOLAY GELSİN!

müge dedi ki...

merhaba ben mügenin arkadaşı yasemin.
ben 26 yaşındayım. beynimdeki 3-5 mm büyüklüğünde tümöre bağlı epilepsi rahatsızlığım var.2 yıldır bununla ilgili tedavi görmekteyim.bununla ilgili bitkisel bir tedavi öneriniz var mıdır?
TEŞEKKÜRLER

bahar dedi ki...

merhaba ben 43 yaşındayım,bu dediğiniz ramotoid artrid hastasıyım. bu dediğiniz bursadaki kaplıcaların yerini tam bulamadım,kaç seansten oluşuyor,yeri tam olarak neresi ve fiyatı ne kadardır? teiekkürler...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Ahmet Maranki 'nin doğal ve bitkisel sağlık ve güzellik formüllerini bu sitede bir topluca yayınlıyorlar.

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Aydınlı 2 yıldan bu yana kabızlık sorunu yaşamaktayım.Çakıl taşları şeklinde Stres ilaçları kullandım faydası olmadı.35 yaşında bayanım.Önerileriniz için şimdiden teşekür ederim.

gülsüm dedi ki...

merhaba, benim adım gülsüm..benim sinüzitim var.bir çok ilaç kullanmama rağmen bir faydalarını görmedim..ayrıca başımın ağrısı da çok şiddetli..bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim..teşekkürler..

Adsız dedi ki...

selam hocam ben 36 yaşında bir bayanım basur şikayetçiyim.hocam bana yardımcı olun bir hafta önce doktara muayene oldum ameliyet olacamı söyledi ama ben ameliyet olmadım
napmam lazım hocam saygılar

Adsız dedi ki...

mrb gulsum su telı ararsan sınızut hakkında sana yardım edebılırım.05065444748

Adsız dedi ki...

Ben 26 yaşında akut hepatit B hastasıyım.Tavsiye edebileceğiniz bitkiler nelerdir.Yardımcı olur musunuz.Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

s.a. 7 yaşında kızım var .geceleri alt ıslatma sorunu yaşıyoruz.nasıl yardımcı olabilirsiniz.teşekkürler.

Adsız dedi ki...

s.a. 29 yaşındayım.kollarımda ve parmaklarımda uyuşma var.ne yapmalıyım

hatice dedi ki...

ıı gunler hocam. benım babam hepaptıt b hastası. 30 aralık salı gunu nur erturk'un programında werdıgınız bıtkısel karısımı nereden nasıl ogrenebılırım cewap yazarsanız cok mutlu olacagız ...

Adsız dedi ki...

merhaba hocam ben 28 yaşındayım migrenim var kansızlık ayrıca damağımda beyaz yaralar oluşuyor size bu 2ci yazışım beni aytınlatırsanız seviniriz sizi ailece takip ediyoruz cevabınızı bekliyorum

Adsız dedi ki...

hoam 3 yaşında oğlum var sebepsiz öksürüğü oluyor arada doktora götürdük bronşit olmamış ama kıyısında dedi sizin turpun içini oyup bal koyun demiştiniz 1ay içirdik onu yalnız siyah turp olacakmış fark edermi daha içirmeye devam edeyimmi cevabınızı bekliyorum

Adsız dedi ki...

ben 44 yaşındayım ağaçtan düştüm L1 VE L4 de kırık var 70 gündür çelik korse ile yatıyorum.Bu kırıkları beslemek ve iyileştirmek için ne yapmalıyız.saygılarımla

Adsız dedi ki...

saygılar hocam spermenim hiç yok tese ameliyatı oldum cocuğum olmadı bana nasıl yardımcıolursunuz benim adım şükrü 22 senelik evliyim gereğinin yapılmasını arz ederim.selamlar

Adsız dedi ki...

merhaba hocam ben 26 yasındayım benim sağ kolumda uyuşma var. başım devamlı dönüyor ağrıyor
ve içimde bulantı oluyor ne yapmalıyım yazarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

1234Sayın hocam.! benim rahmimde polip varmış.İki ayrı doktora gittim.Aynı teşhisi koydular.Amaliyat olunması şartmış.Aanlayamadığım ilaçla tedavisi olmamasıdır.koca koca taşları lazerle yok ediyorlar tıota herşeyin bi tedavisi varken polip nasıl birşey acaba tek çaresi amaliyat?sizden bana bitkisel bir ilaç önermenizdir hocam.birde çok şaşırıyorum kadın hastalıkları hakkında m.ö tarihi bile araştırıyorum.kesin bir tedavi yöntemine rastlayamıyorum.umarım sizler bu konularda çalışmalar yapıyorsunuzdur teşekkür edrim hocam.ALLAH SİZE YARDIMCI OLSUN.

Adsız dedi ki...

hocam benim 11 yaşında bir çocuğum var.nefrotik sendrom yani böbrekleri protein kaçırıyor.1,5 yaşından beri bu hastalık 6 kere tekrarladı.kortizonlu ilaç kullanıyoruz pretnol deltakotril gibi ilaçlarla hastalık geçiyor.fakat 6 ayda,1 senede,3 seneden sonra bile tekrar ediyor.şimdiki durumu ise 1 seneye yakındır iyi.aylık kontrollere gidiyoruz.fakat biz yürek ürperitisiyle duruyoruz tekrar edecek diye.bunun tekrarlamaması için ne yapmalıyız lütfen cevabını yazarsanız çok memnun olurum.teşekkürler...Allah yardımcınız olsun.

GONCAGÜL dedi ki...

SAYGILAR HOCAM BEN30 YAŞIN DA MS HASTASIYIM NE YAPMALIYIM NE ÖNERİRSİNİZ TŞKLR

hadise dedi ki...

hadise dedi ki
Merhaba benim ismim hadise 26 yaşındayım.Vücudumda yağ bezeleri çıkıyor zararsız yağ bezesi dediler ameliyat diyolar ama sürekli çıkıyor hangi birini temizleticem bir de iyi temizlenmezse kötü olacağından korkuyorum bacağımdaki ceviz büyükleğinde,karnımdakiler fındık büyüklüğünde bunların çözümünü en yakın zamanda sizden cevap bekliyorum teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

merhaba hocam 8 yaşındaki kardeşimin gözünde iki ay önce bir tümör tespit edildi şimdi kemoterapi görüyor ne tavsiye edersiniz acil cvp

Adsız dedi ki...

safra kesesinde 11mm multiple kronik taş bulunmakta ameliyat öneriliyor.bitkiyle nçözüm mümkün mü?

cevaplarınızı en yakın zamanda bekliyoruz.

mehmet dedi ki...

slm hocam ben batmandan mehmet geçen gun alişan beyın programında sizi gördüm ve size bi soru sormak istedim ailemin hiçkimsede hapatitc yok ablamda çıktı ablam 4yıllık evli eniştemin ailesinde yok ama çıktı tahlillerini istanbula gönderdiler özel bi hastaneden yıne aynı çıktı ve doktor ilaç dahi hiç birşey vermedi sizce ne yapmalıyız kı hocam ablamın bu hastalığını atlatabılırız artı ablam hamıledirde doktoru hiçbirşey önermıyor ne yapmalıyız lutfen hocam yardımcı olun bıze allah rızası için

sibel dedi ki...

merhaba benım adım sibey. 27 yasındayım. sivilcelerimle basım hala dertte. yüzümde izleri kaldı bunları nasıl bı yontemle veya ılacla gecırmemi öneririsiniz. şimdiden vereceğiniz cevap için teşekkürler. en kısa zaman da cevap beklıyorum.

Adsız dedi ki...

hocam ben 26 yasında bır beyım basur sorunum var ve yırtılma olmus ve bunun ıcınde ıkı amelıyat denılıyor ne yapmalıyım bıtkılerle bu sorun ortadan kalkarmı bana yardımcı olursanız sevınırım

Adsız dedi ki...

dr ahmet maranki nin
telefon numarası

Adsız dedi ki...

selaun aleyküm ahmet hocam benım annem boyun fıtığı 2 doktara gitmesins rağmen ameliyat dediler biz pek sıcak bakmıyoruz sizden bitkisel çözümler bekliyoruz lütfen cevaplayın hocam şimdiden allah razı olsun

yeliz dedi ki...

mrb hocam ben 21 yaşındayım.8 aydır nefrotik sendrom ön tanısıyla araştırmalara tabi tutuldum ve 1 aydır kortizon tedavisi alıyorum.ancak 15 gün önce yapılan tetkiklerimde proteinüride artış olduğu anlaşıldı.(günde 5.7)ne yapmalıyım.yardımcı olursanız sevinirim.

yeliz dedi ki...

mrb hocam ben 21 yaşındayım.8 aydır nefrotik sendrom ön tanısıyla araştırmalara tabi tutuldum ve 1 aydır kortizon tedavisi alıyorum.ancak 15 gün önce yapılan tetkiklerimde proteinüride artış olduğu anlaşıldı.(günde 5.7)ne yapmalıyım.yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

mrb hocam benim rahimde ur var doktorlar aldırmı söylediler ben aldırmak istememiştim şu anda rahim dışında şişlikler oluşmuş ameliyat olmak istemiyorum sizin ilaçlarınızdan yararlanmak istiyorum bi çözümü varmı?yinede kontrole gidebilirim ama sizin bi çözüm önermenizi istiyorum şimdiden teşekkür ediyorum saygılarımla

aliye dedi ki...

mrb hocam adım aliye doğan benim rahimde ur var doktorlar aldırmı söylediler ben aldırmak istememiştim şu anda rahim dışında şişlikler oluşmuş ameliyat olmak istemiyorum sizin ilaçlarınızdan yararlanmak istiyorum bi çözümü varmı?yinede kontrole gidebilirim ama sizin bi çözüm önermenizi istiyorum şimdiden teşekkür ediyorum saygılarımla

Adsız dedi ki...

tiroid sağ lobu 17 çarpı 17 çarpı 55 mm.sol lobu 15 çarpı 17 çarpı 51 mm boyutlarında olup istmus 3,6 mm kalınlıkta ölçülmüştür sol lob parankim ekosu homojendir.sağ lob istmus bileşkesinde 3,4 çarpı7,7 mm boyutlarında hipoekoik heterojen nodül izlenmektedir.çevre vasküler yapılar normal izlenmekte olup belirgin büyümüş lenf nodu izlenmemiştir...ne yapmalıyım acil cevap gönderin lütfen

Adsız dedi ki...

sıcak nödül nedir ve onun için ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok mutlu olurum

Adsız dedi ki...

eda dediki as yiyorum ine kilo veremiyorum 19 yasindayim ne yapmaliyim nolur yardim edin nolur bilgaristatan yasiyorum.......

Nurhan dedi ki...

Merhaba hocam 21 yaşındayım ve ben bir yıl içersinde 1o kilo aldım ve ben bu kiloları geri vermekte çok zorlanıyorum sizden yardım istiyorum lütfen bana yardım edin lütfen. Ve bi problemimde Akne hastaligi ne önerirsiniz Bana cevabinizi sabirsizlikla bekliyorum saygilarimla nurhan....

Adsız dedi ki...

sayın hocam merhaba saçlarımıkısacık kesmek zorunda kaldım ve ben kısa saça dayanamam bu yüzden pisikoljim bozuluyor ne yapmalıyım saçlarım cabuk uzaması için teşekkürler

Bu Konuları Okudunuz mu ?