PROF DR İBRAHİM SARAÇOĞLU'NDAN HAMİLELİK KÜRÜ

11 Haziran 2008 Çarşamba PROF DR İBRAHİM SARAÇOĞLU'NDAN HAMİLE KALMAYI DESTEKLEYEN KÜR
Öncelikle hamile kalmak isteyenlerin kesinlikle maydanoz nane ve adaçayı içmemeleri gerektiğini belirten saraçoğlu açıklamalarını sürdürdü;8-9 tane kuru inciri yarım litre suda7-8 dakika kaynatın,üzerine sert ve taze bir havuçudoğrayın 3-4 dakika kaynatıp bekletin bu hazırlanan suyu yarısını kahvaltıdan 1 saat sonra için diğer yarısını ise öğlen yemeğinden 1saat sonra için ;21 gün buyunca her gün tekrarlayın. kaynak:seda sayan( arkadaşlar lütfen emeğe saygılı olun seda sayanı seyredip yazıları kendim yazıyorum.kopyalamayın yada link verin)
kaynak:saracoglu

28 yorum:

Adsız dedi ki...

bende aylardır hamile kalmak için uğraşıyordum bu ay 20 gün incir kürü yaptım şu an hamileyim herkese tavsiye derim

minik cadı dedi ki...

Bnde 4 aylık evliyim ama düzensizlik nedeniyle olmadı ilk de allahın sonra saygı değer hocamın bu kürüyle olacığına inaniyorum.bu ayın birin de deniycem işallah rabbim kimsenin hasretini bağrın da bırakmaz ve tüm isteyenlere verir.

Adsız dedi ki...

sogan kurunu bitirdikten sonrami incir kurune baslicaz yoksa ikisinide bir arada yapabilirmiyiz.suanda sogan kurunu uyguluyorum,sonuc iyiye gidiyor.once allahimin sonrada hocamizin tavsiyeleriyle insallah hamile kalabilirim

Adsız dedi ki...

bende 7 yıllık evliyim incir kürüne deniycem önce allaha sonra hocama güveniyorum inşallah hamile kalabilirim.

Adsız dedi ki...

sayın hocam size bir sorum olacak ben 7 yıllık evliyim aşilama ve tüp bebeği denedik olmadı rahimde asit miktarının yüksek olduğu söylendi ne yapmam gerekiyor cevabınızı bekliyorum.

Adsız dedi ki...

incir kürü için adet gününden sonra mı başlanacak yoksa farketmezmi bu konuda bilgisi olan varmı

sacide dedi ki...

s.a hocam.ben 29 yaşımdayım bir çocuğum var. ikincisini istiyoruz ama polikistik over sebebiyle malesef çocuk hamile kalamıyorum. soğan kürünü ve 42 günlük incir kürünü uyguladım. şimdi soğan kürüne tekrar mı başlamalıyım.

Adsız dedi ki...

sevgili hocam benim rahatsızlıgım azospermi 2 defa tese ameliyatı oldum hücre bulamadılar ne yapmam lazım 3.5 yıllık evliyim şimdiden teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

hocam meraba 4 yıllık evliyim ve dışgebelik geçirdim bebekistiyoruz olmuyo incir kürü yaparmaz anne olurmuyum teşerkür ederim

efnan dedi ki...

5 aylik evliyim ama sanirsam adet duzensizliginden dolayi hamile kalamiyorum sogan kuruyle adetlerim duzene girdi simdi incir kurunu uygulayacagim once Allaha sonra hocama guveniyorum Rabbim kimseyi istediginden geri koymasin

Adsız dedi ki...

sayin hocam ben incir kurunu hemen uygulamak istiyorum ama benim esim su an sehir disinda fazla kalmayacak 1 aya donecek kuru uygularken iliski sartmi lutfen hocam cevabinizi bekliyorum

Adsız dedi ki...

ben 6 aylık evliyim ilk ay korunduk,sonra korunmayı bıraktık adet düzensizliğim var.hamile kalamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

bende polikistik over sendromu var
ancak ilaçlarla adet oluyordum diğer kürlerinizi de denedim ama hiç bir değişiklik olmadı en sonunda düzenli adet olmak için kuru incir kürünü denedim ve o günden beri düzenli adet oluyorum işallah hamile kalmama da yardımcı olur.

Adsız dedi ki...

HN.almanyali..sayin hocam ben 41 yasindayim 4 yillik evliyim..cocuk istiyorum ama dr larim yasim 41 oldundan cocuk olmaz diyor..simdi sizin incir kürüyle sansimi denicem ins önce ALLAH/in sayesinde sonrada sizin sayenizde hamile kalirim.. nekadar cok isiyorumki cocugum olmasin nerdeyse kafayi bozmak üzereyim..cevap verirseniz cokkk sevinirim.. yada bir yol gösterirseniz cok ihtiyacim var sizin tavsiyenize tsk simdiden

Adsız dedi ki...

ben ikiay önce soğan suyunu kullandım adetim iki ay gecikti bugün hastalandım neyapmam gerekiyor incir kürüne nezaman başlamalıyım adetlerim düzensiz bende polikistik over var birde yumurta tembelliğim var üç buçuk yıldır evliyim eşimin sipermleri normal ama hamile kalamıyorum lütfen yardımcı olun bekliyorum şimdiden tşk

Adsız dedi ki...

ben iki ayönce soğan kürünü kullandım adet olmadım iki ayım bittikten sonra adet oldum bugün adetimin birinci günü adetlerim düzensiz incir kürünü nezaman kullanayım nasıl kullanacağımı bilmiyoru bende polikistik over var yumurta tembelliğim var üç buçuk yıldır evliyim lütfen acil cevap yazın size çok duacıyım allah sizi başımızdan eksik etmesin şimdiden tşk

Adsız dedi ki...

onbesgün sogan kürü uyguladim sonra incirkürü yapmaya basladim isallah allah herkesin gönlüne göre verir

Adsız dedi ki...

arkaslar bende de adet düzensizligi var 1.5 senelik evliyim hamile kalamiorum bu sogan kürü adeti düzenliyo mu ? buraki arkadaslar 2 ay adet olmadim die yazmis sonradanda düzelmis mi merek ediorum lütfen cvp yazin tesskürler

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaslar bende ilac icmeden adet olamiyorum hocamin dedigi gibi once sogan kurunu denedim 2kez 15 gun uyguladim sonuc olumsuz simdide incir kurune basladim insallah hamile kalabilirim Allah isteyen herkese o guzeligi nasip etsin.

Adsız dedi ki...

1yıl 2 ay oldu evleneli hiç korunmadık ama bebek olmuyor 36 ml kis çıktı ne yapmalıyım hocam

Adsız dedi ki...

1yıl 2 ay oldu evleneli hiç korunmadık ama bebek olmuyor 36 ml kis çıktı ne yapmalıyım hocam

Adsız dedi ki...

benm yg6gr

Adsız dedi ki...

12 yıllık evliyim yapmadığım kalmadı tüp ebebek bile denedim ollmadı rabbim vermedimi vermiyo vakti zamanı var sanırım sınıyo rabbim bizleri allahım her isteyene tatdırsın o duyguyu :(

Adsız dedi ki...

bende 2,5 yıllık evliyim çocuğum olmuyor çatlama olmuyor bende bugünden itibaren soğan kürüne başlıyorum allahımın izniyle ve hocamın bilgileriyle inşallah hamile kalabilirim allahım isteyen herkese nasip ettsin

Adsız dedi ki...

Ben 4yıllık evliyim.polikistikover var.hamile kalamıyorum.Soğan kürünü 15gün uygulayıp,15gün ara veriyorum.Doğrumu yapıyorum.Bilgisi olan varmı.

Adsız dedi ki...

merheba wu an adetimden 3.gun ke2di.incr kuru kullana blrmym?

Adsız dedi ki...

Salam

Adsız dedi ki...

Ben sogan suyunu ne vaxt icmeye bashlamaliyim

Bu Konuları Okudunuz mu ?