Yusuf Güney''Aşka İnat şarkı sözü''

4 Mayıs 2010 Salı Yusuf Güney'in Birbirinden güzel şarkılarının bulunduğu 2010 albümünün kapak şarkısı olan ''Aşka İnat'' şarkısının sözleri şimdiden gönülleri fetetmişe benziyor
Aşka İnat
İnan korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkına kul köle şad olmaktan
Korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkın en deli haliyle
Ben tutmuşum elinden
İnan korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkına kul köle şad olmaktan
Yandı her yanım
Aşk adına geldim kapına
Bırak nazını mazını gel yanıma
Aşka inat ben bir başıma
Mecburum kapıldım yoluna
Ben senin gözlerinde ki gizemli bakışlarına tutuldum
Sen benim düşlerimde ki son hayalim son umudumsun
Ben aşkın en derinde ki en koyu rengini seviyorum
Sen eski günlerinde ki aşkı sevdayı arıyorsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

qmz u sbx i, xxx. zrz v, kez pvvvtj! irla r iqw zm.

Bu Konuları Okudunuz mu ?