Beren Saat ''Fatma Gülün Suçu Ne ''Eylülde başlıyor

24 Ağustos 2010 Salı Beren Saat geçtiğimiz sezon kanal D ekranlarında Bihter rolüyle büyük bir beğeni kazandı. Serğilediği olan üstü performansı sayesinde çabuk sürede ününe ün kattı.
Yeni sezona Kanal D ekranlarında ''Fatma Gülün Suçu Ne '' adlı diziyle dönen Beren Saatin oyunculuğunu ben kendi adıma çok beyeniyorum ve büyük bir sabırsızlıkla dizinin başlamasını bekliyorum...
İşte dizinin fragmanlarında Beren Saatin söylediği sarkının sözleri
Gel gel kayıkçı ,yavaş yavaş
Kıyıdan geç göreyim güzel yüzünü
Söyle beni sevdiğini
Gel gel kayıkçı
Sevdim seni güzel hanım
Kandili'nin yalıları dinlesin bizi
Söylesinler şarkımızı
Gel gel kayıkçı

Fatmagül´ün Suçu Ne - Tanıtım Fragmanı
Yükleyen dizimanya. - Tüm sezonlar ve tüm bölümler

0 yorum:

Bu Konuları Okudunuz mu ?