Öyle Bir Geçer Zaman Ki Dizisindeki''Hatıralar Hayal Oldu Şarkısı''

8 Aralık 2010 Çarşamba Kanal D'nin sevilerek seyredilen Öyle bir geçer zamanki ''dizisinde 7 aralık 2010 günü yayınlanan bölümünde hep çok kişiyi hüzünlendiren

''Hatıralar hayal oldu'' şarkısının sözleri

Ben uzaklarda hasretle beklerken

Ben ümit dolu bir haber beklerken

Duydum ki artık beni unutmuşsun

Sen her gün bir başka dala konmuşsun

Hiç şimdi anladım beni sevmedin

Ben uğruna senin neler vermedim

Yok bir daha aldatamazsın

Her şey bitecek, mani olamazsın

Bak hatıralar hayal oldu

Dur desem dönmez ki geri kayboldu

Dönemez artık mutlu günler

Açılmadan solacak tomurcuklar

Her yanımı saracak karanlıklar

Son bir kere kalkacak bu limandan

Mendil sallanmayacak ardından

Bitecek hayat elveda
Hatıralar Hayal Oldu Şarkısını dinle


Dario Moreno - Hatıralar Hayal Oldu

0 yorum:

Bu Konuları Okudunuz mu ?