ÖMER COŞKUN SİVİLCELER

23 Mart 2009 Pazartesi Ömer Coşkun sivilce ve siyah noktalar için evde hazırlayabileceğimiz pratik ama etkili bir tarif verdi...
Sivilce ve siyah noktalar için
-1 tana kırmızı turp
-elma sirkesi
Hazırlanışı: 1 tane kırmızı turbu yıkadıktan sonra kabuklarıyla rendeleyin ve üzerine çıkacak kadar elma sirkesi koyun 1 gün beklettikten sonra turpları süzün ve elde edilen suyu buzdalıbında saklayarak her gün pamuğa dökerek sivilcelerin üzerine sürün 3 gün içerisinde sivilceleriniz geçecekdir...
ömercoşkun

31 yorum:

Adsız dedi ki...

walla ben sirkeyi felan aldırdım we denicem umarım işe yarar sayın ömer coşkun tarifiniz için ayrıca saolun neyse Allah şimdiddn sizden razı olsun

ayşe dedi ki...

sivilcelerim için doktora gittim fakat verdiği ilaçların bi etkisini göremedm umarım verdiğiniz bu tarif şe yarar.3 gündür kullanıyorum..bu tarif için doktorumuza şimdiden teşekkür edrim

beyaz dedi ki...

selamun aleykum hayırlı cumalar..! ömer bey bende 3gundür kullanıyorum sivilce için önerdiginiz formulu sivilcelerım çok kızardı normalmi acaba

zico dedi ki...

yahu 3 gün demişiniz 4 gün oldu?.. nasıl kullanılcağıda söylenmemişki. günde kaç kez, uyumadan öncemi, nedir yani.. inş bilen biri bi açıklama yapar. yada kullanıpta sonuç alan arkdşlar nasıl kullandklarını açıklasnlar ltfn. tşkkr ederm.

Adsız dedi ki...

ömer abi senin azdırıcıyı aldım tank gibi oldum.kızlar kaçıyo şimdide

Adsız dedi ki...

ya ömer abii ben bunu akşammı sabahmı kullancam bide kaç saat duracak onu yazmamışınız bilen varsa lütfen yorum yapsınn :))

Adsız dedi ki...

ben aslıhan bende sivilce ve siyah nokta bulunmakta bunları gecirecek bir ilacınız varmıdır sayın ömer çoşkun bey benim yaşım 13 tür yaşıma göre olsun saruhanlıdan arıyorum ve telefonlarınıza ulaşamıyoruz lütfen telefonlarınızı acın bu bir emir deildir sizden rica ediyorum.

sennur dedi ki...

ömer hocam keten tohumunu uyguluorum ben 3 gundur yuzume fakat yuzumde fasla kuruma yapıor hergun sabah ta yemeklerden yarım saaat once corek otunu taze ögutulmus sekılde yutuorum.cıldım de kuruluk yapması normal mı sızce.bu yusden ek olarak yanın da kayısı cekırdegı yagını ve kantaron yagını masaj yaparak uyguuluorum..bır zararı olmaz dımı?

Adsız dedi ki...

hocam merhaba benim bi sorum olacak size cevabını da mail adresime gönderirseniz çok memnun olurum.benim yüzümde benler var ve bunlar gittikçe çoğalıyo buna bi çözüm var mı cevabınızı bekliyorum

Adsız dedi ki...

ben sivilcelerden kurtuldum

Adsız dedi ki...

sivilcelerden nasıl kurtuldun onuda yazarmısın lütfen

Adsız dedi ki...

bunların hiçbi çaresi yok tamamen allah a kalmış bişey ancak o geçirir 10 ıyldır sivilcelerimle ugraşıyorum ne paralr ne tedaviler uygulaım ama yok geçmiyo çarşamba pazarı gıbı yüüzüm

Adsız dedi ki...

bende daha yeni deniyecem işaallah geçer bi yan etkisi olmaz değil mi umarım geçer verdiğiniz için teşekkürler

Adsız dedi ki...

5 dakika bekletin yüzünüzde günde 1 defa

Adsız dedi ki...

sayın ömer coskun bu verdiğiniz bitkisel öneriler insalllah gecirir ya saygılar la

Adsız dedi ki...

sayın ömer coskun insallah bu verdiğiniz bitkisel önerilerle sivilceler gecer ya insallah saygılarla

Adsız dedi ki...

bu sivilceler için söylediğiniz şey gerçekten geçiriyormu

Adsız dedi ki...

lütfen daha ayrıntılı anlatınki yanlış birşeyler yapmayalım..................

Çigdem dedi ki...

http://www.bitkisifa.com da ozon yagı ile sivilcelerinizden kurtulabilirsiniz. Ben denedim ve çözüm buldum.Tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

yalan hepsi ...

Adsız dedi ki...

Ömer coşkun dolandırıcının tekidir inanmayın bu şarlatan adama yazık günah inanan insanlarada...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar aişe (R.A) validemizden rivayet edildiğine göre validemiz dede sivilce çıkmış ve resulullah s.a.v efendimize sormuş ey Allah'ın resulu bu sivilce için bir dua varmıdır diye kutlu nebide ya aişe öğreteceğim duayı kalpten manevi huzur üzere sivilce çıktığında oku demiş dua şöyle arkadaşlar : [ ALLAHÜMME MUSAGGİRAL KEBİRİ VE MÜKEBBİRAS SAĞİR SAĞĞİR MA Bİ ] anlamı : Ey büyüğü küçülten ve küçüğü büyülten Allah'ım bu bendekinide küçült. Arkadaşlar bu duayı doktorunuzun yada kendinizin bitkisel yöntemlerden hazırladıgınız ilacı sürerken okuyun emin olun gececektir ben denedim ama innarak isteyerek şükrederek Allah'a sarılın inşeAllah şifa bulacaksınız selametle

şinasi dedi ki...

ben denedim cilde kesinlikle faydası var ancak kesin çözüm değil arkadaşlar sivilce tedavisini yüzde değil karaciğerde aramak lazım çünkü yüzünüze ne sürerseniz sürün kökünü kesmedikçe çıkmaya devam edecektir bunun için karaciğere faydalı olan enginar, kırmızı pancar gibi bitkileri tüketmek ve karaciğeri temizlemek gerek

Adsız dedi ki...

Bende Ömer Coşkun ürünlerini alan birisiyim.Ürünleri incelediğimde Adanada Nurs Lokman Hekim adlı bir firmada üretildiğini gördüm.Bu Ömer Coşkun denilen zat ve üreticisi Nurs Lokman Hekim yalancıdır.Ben ve çevremde bu ürünleri kullanan insanlar fayda yerine zarar görmekte.İçinde ne olduğu belli olmayan şeyleri insanlara uçuk fiyatlarda satıp umut tacirliği yapmaktadırlar.

Adsız dedi ki...

peki bu zayıflama için ne diceksiniz. kendisi de kullanmış ve bizimde gözle görebileceğimiz sonuçlar elde etmiş belki de doğrudur herkesde işe yaramaya bilir ilaçlar...

Adsız dedi ki...

benmkıler eminm sinr syresten ama bnde bgn yapp yarn kullanmya baslıcm ins bi faydası olur

Adsız dedi ki...

bnmkler eminm snir stresten.bende bgn yapp yarn kllnamya baslıcm ins faydsnı görurm

Adsız dedi ki...

benim yiğenim yapıp kullanıyomuş 3-4 gündür ve cildi inanılmaz pürüzsüzleşmiş inanamadım hatta yarın bende hazırlayıp denicem bakalım inşallah faydasını görürüm yalnız bunu sadece sivilcenin üzerine sürülcekmiş 21 gün kullanınca sivilcelerin büyük bi bölümü geçiyomuş..

hlall dedi ki...

uc gndr kullanyrm arklerm ins bı faydsnı grucem.zatn 3. gnden snra etksnı gstrmeye baslyoms dye blıorm.teskkrler.))

hlall dedi ki...

bıd sey dcektm bu ızleri nasl geccek yaaa.tsekkrler.))

Adsız dedi ki...

nurca sayın ömer coşkun sivilcelerimden bıktım doğumdan sonra çıktı hiç çıkmazdı tarifinizi bu gün okudum ve uygulicam şimdiden tşk ederim başarılar

Bu Konuları Okudunuz mu ?