Memati'nin Söylediği Türkü''Bu Şehir Girdap Gülüm''

14 Kasım 2009 Cumartesi Beyaz Show Dün gece tam anlamıyla izleyicileri ekran başına kitledi . Çünkü konukları en çok seyredilen dizi kurtlar vadisinin oyuncularıydı.Gecenin en çok dikkat çeken bölümü ise Memati'nin Söylediği Türkü oldu. İşte Mematinin söylediği ''Bu Şehir Girdap Gülüm''Türküsü'nün
Sözleri ve videosu
Bu şehir girdap gülüm
Girdapta mehtap gülüm
Feleğin bir suyu var
Su değil kezzap gülüm
Feleğe dayandım gülüm
Öldüm de uyandım gülüm
Öldüm de uyandım
Bu şehir serap gülüm
Serapta mihrap gülüm
Feleğin bir topu var
Mermisi kezzap gülüm
Feleğe dayandım gülüm
Öldüm de uyandım gülüm
Öldüm de uyandım
Yezidin harcı zulüm
Yiğidin burcu ölüm
Feleğe dayandım gülüm
Öldüm de uyandım gülüm
Öldüm de uyandım

0 yorum:

Bu Konuları Okudunuz mu ?