Derya Baykal Nasıl 15 Kilo Verdi?

25 Şubat 2014 Salı
Ünlü oyuncu ve sunucu Derya Baykal uzun yıllardır kilo problemi yaşıyordu.Nedeni ise şeker hastası olmasıydı.Bir türlü istediği kiloya düşemiyordu .Şeyde Coşkun'la çalışmaya başladıktan sonra,Derya Baykal 44 bedenden 38 bedene düşmeyi başardı.Peki Derya Baykal'ın zayıflama sırrı nedir ?
Merak ediyorsanız

Derya Baykal Şeyda Coşkun'la tanıştıktan sonra yaşam tarzım tamamen değişti ,iyiki Şeyda'yı tanıdım ,onun sayesinde tam 15 kilo verdim üstelik hiç şekerim düşmedi.Şeyda  Bana uygun yemekleri kendi ellerinle yapıp getirdi. Şimdilerde ise kendi yemeğimi yapabiliyorum ,her gün düzenli olarak yürüyüş yapıyorum hiç aksatmıyorum yağmur bile yağsa yürüyorum eskide çok zor yürüyordum şimdi ise koşabiliyorum.Şeyda sayesinde 38 bedenim Şeyda benim hayatımı olumlu yönde değiştirdi .Şimdilerde plates yapıyorum kendimi çok sağlıklı ve fit hissediyorum .Kilo vermek isteyenlere tavsiyem yeme alışkanlıklarını değiştirmeleri ve düzenli olarak yürüyüş yapmaları yürüdükçe sağlıklı oluyorsunuz ....

0 yorum:

Bu Konuları Okudunuz mu ?