HÜLYA LEYLA ÇABUK TÜY DÖKME

15 Kasım 2008 Cumartesi Bazı bayanlar tüylerinin fazla olmasından dolayı rahatsızlık duyuyorlar ve sürekli çözüm yolları arıyorlar.Herbalist Hülya Leyla Çabuk tüylerin azalması zamanla yok olması için şifalı bitkilerden yararlanarak bazı kürler uygulamaktadır.
TÜYLERDEN KURTULMAK İÇİN:Karadeniz’de yetişen tane bitkisi kandavuz ve zambak’ın kökleri kurutulduktan sonra değirmende çekiliyor.Yaprakları kaynatılıyor.Aknıdırık bitkisi ile tüyler temizleniyor.Sonra üzerine bitki karışımı konuyor.Üç günde kıl kökleri kurutuluyor ,ayrıca kız çocuklarına sürüldüğü zaman tüylerin çıkmasını önlüyor.
NOT:Leyla çabuk'ğun bitkiderman adıyla ürünleri piyasaya çıktı.
bitkiderman.com

12 yorum:

burçin dedi ki...

yaa benımm sorunumm tüyy falan değill saçlarımm cok dökülüyo sızce bunun ıcın napabılırım msn adresım izmir.guzeli.burcin@hotmail.com yardımcı olun lütfenn kel kalmakk ıstemıyorm

Ilayda dedi ki...

slm Ben ilayda benim sorunum bacaklarimdaki tuyler, benim bir sorunum daha var saclarim cok dokuluyor. bunun icin ne yapabilirim. sizin programlarinizi tv de seyretim verdiginiz kremleri adini alamadim. sparis vermek icin ismini ve fiyatlarini ogrenmek istiyorum.

yilo_40 dedi ki...

merhaba benim sorunum saclarim cok dökülüyo sizi tv de izledim ama kremlerin adina alamadim sparis vermek icin ismini ve fiyatlarini ögrenmek istiyorum kirsehir_akcaagil@hotmail.com cvp nizi bekliyorum

yilo_40 dedi ki...

merhaba benim sorunum saclarim cok dökülüyo sizi tv de izledim ama kremlerin adina alamadim sparis vermek icin ismini ve fiyatlarini ögrenmek istiyorum kirsehir_akcaagil@hotmail.com cvp nizi bekliyorum

yilo_40 dedi ki...

ben avrupada yasiyorum ama bu sene istanbula izine gelcem eger sizin telefonunuz yada bir is yeriniz varsa gelmek istiyorum

Adsız dedi ki...

benim vücudumda fazlaca tüy var bundan çekindiğim için evlenemiyorum bana yardım edin lütfen ne yapmalıyım kökten kurutmak istiyorum bıktım iyice pamuk.seker.22@hotmail.com

Adsız dedi ki...

göğüsleri büyütmek için ne yapmak laızm yardımcı olurmusnuz

stern dedi ki...

merhaba...benim yüzümde ve bacaklarımda tüy var hangi ürünü yüzüme ve hangi ürünü bacaga almam lazım.
fiatı ne kadar?evdede kendim uygulayabilirmiyim.....şayet pahalı ise çok teşekkür ederim hülya hanım böyle bir çözüm buldugunuz için...........hoşça kalın.............stern

Adsız dedi ki...

yüzümde uzun zamandır tüylenme var bu güne kadar denediyim hiç bir üründen tam bi sonuç alamdım sizi tv de izledim tam olarak size nasıl ulaşacagız yada ürünlerinizi nerden temin edeceyiz lütfen yardımcı olun

Adsız dedi ki...

merhaba hülya hanım bana telefon yada size ulaşabileceğim bir no gönderrim derdim büyük bana siz yardım edebilirsiniz ancak msn adresimi veriyorum
dilara15__@otmail .com
caresiz

Adsız dedi ki...

merhaba ben polikistik over sendromu olan bir hastayım bu ürünü kullandığımda olumlu bir sonuç alır mıyım? şimdiden teşekkürler..

Adsız dedi ki...

iyi günler hülya hanım yoğun olarak kıllarım çok var karnımda belimde vb çok rahatsız oluyorum dokatora gittim hormon bozukluğu çıktı ve rahimde kist çıktı doktor doğum kontrol hapı verdi 21 daraje 2. ayda lazer epilasyon önerdi şuan tedavi aşamasındayım sizinde kalıcı önerileriniz varsa bir önce yorumunuzu bekliyorum vermiş olduğunuz tüğ giderici kürü uygulamalımıyım

Bu Konuları Okudunuz mu ?