İBRAHİM SARAÇOĞLU MANTAR HASTALIĞI

14 Aralık 2008 Pazar Mantar hastalığı olan kişiler için Prof.Dr.İbrahim Saraçoğlu 2 bitkiyi önermektedir;Aynı safa bitkisi ve civanperçemi bitkisini
Kürün hazırlanışı :1 kahve fincanı klorsuz suyu kaynatın. Kaynayan suyun içine 4-5 kaşık civanperçemi veya aynısafa bitkisini , atıp 4-5 dakika , kısık ateşte kaynatın. Lapa haline gelen bitkiyi ılıyınca mantar olan bölgenin üzerine, gece yatarken sürün ve sabaha kadar tutun. Bu uygulamayı birkaç gün yapın.
not:Kullandığınız bitkinin bu yılın mahsulü olmasına dikkat edin.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

öncelikle iyi seneler diliyorum Ben 53 yaşında 117 kğ ağırlığında ansiyon şeker ve aynı zamandada 3 yılı gecen vajinal bölgemde mantar tetavisi gören ama hic bir şekilde sonuc alamayan bir kişiyim aynı safa da bitkisi ile tedavi olmaya calışıyorum ama kaynatıp ılıtıp sürüyorum kaşıntım cok aza indi ama tam sonuc alması icin ne kadar süre kullanmam gerektiğini bilmiyorum bu konuda beni aydınlatısanız veya başka bir tetavi şekli varsa yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla

Adsız dedi ki...

bir buçuk aydır kızarıklık ve kaşıntım war bu rahatsızlığım 1 buçuk sendr var ama üç beş ay arayla olup geçiyordu bu kez 1 buçuk ay srdü 3 çeşit fitil kullndm doktr tawsiyesyle travazol krem kullandm feminix şampuan kullandm vajinal bölgeyi yıkamak için 2 çeşt antibiyotk kullandm tam bir sonuç alamamdm travazol krem bni çok rahatsız etti zalaın diye bir krem werdi bu brzz daha iyi geldi kızrıklığım we kaşıntım yok şu an fakat kendmi önceki gibi rahat hssetmiyrm ne önerirsiniz ? birde ben sezeyanla doğum yaptım sezeryan dikişiyle göbek deliğimn arasında kaşıntı war bunun da vajına kaşıntısıyla bir ilgisi olabilr mi?

Bu Konuları Okudunuz mu ?