HERBALİST LEYLA ÇABUK

28 Nisan 2008 Pazartesi Herbalist Hülya Leyla Çabuk'tan bitkisel tedavi ve güzellik önerileri
KELLİĞE KARŞI:Dağlama bitkisi suyu sorunlu bölgeye uygulanıyor.Bu üstteki deriyi dağlıyor.Alttaki deri kendine geliyor.Hücreler yenileniyor.
GÜNEŞ LEKELERİ:Karalahana ve pırasa çiçeğinin tohumları karanlık bir yerde ve kavanozda bekletiliyor.Daha sonra özleri alınıyor.Özleri kurutulup yoğurtla karıştırılıyor.Bu karışım cilde doing etkisi yapıyor.
DOĞAL ALLIK:Yabani böğürtlenden elde edilen su yüze sürülüyor.Bu losyon yüzde pembelik sağlıyor.
MASKELER:Bakla nohut ve fasülye gibi bitkilerin kabuğu alınıp içi eziliyor.Yoğurtla karıştırılıp yüze sürülüyor.
TÜYLER İÇİN:Karadeniz’de yetişen tane bitkisi kandavuz ve zambak’ın kökleri kurutulduktan sonra değirmende çekiliyor.Yaprakları kaynatılıyor.Aknıdırık bitkisi ile tüyler temizleniyor.Sonra üzerine bitki karışımı konuyor.Üç günde kıl kökleri kurutuluyor ,ayrıca kız çocuklarına sürüldüğü zaman tüylerin çıkmasını önlüyor.
Leyla çabuk'ğun bitkiderman adıyla ürünleri piyasaya çıktı

kaynak:netten alıntı

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben sedef hastasıyım bundan 5 sene önce leyla hanımı tv aracılığıyla buldum.sedef hastalığını iyileştirdiğini söylüyordu tabi şimdi böyle bişey söylemiyor,inandım ve gittim.bazı bitkisel ilaçlar verdi.ayrıca verdiği lapayı felan kendi uyguladı.lapa sonrası yakıcı bi ilaç sürdü.canım çok yandığı halde beni azarlayarak ve sert el hareketleriyle susturmak istedi.başımdan bi su akacağını iddia etti ama öyle bişey olmadı 2 sene devam ettik sonra yaralar geçmeyince kovarak bizi uzaklaştırdı.kovmasının sebebide canım yandığı zaman bağırmamdı.o günden sonra daha gitmedim.bana olan tek faydası saçlarımın gürleşmesi.başka bi fayda görmedim, aksine hastalığım daha çok arttı.maddi açıdanda çok zararı oldu çünki ilaçlar çok pahalı. bu bana bi ders oldu. her gülen yüze inanılmıycağını öğrendim. çıkarları için insanların umutlarıyla oynamak pek dürüst bi davranış değil bence.

Bu Konuları Okudunuz mu ?