DR GÜRKAN KUBİLAY

6 Haziran 2008 Cuma DR GÜRKAN KUBİLAY'DAN KARIN VE BASEN ERİTEN DİYET
Dr Gürkan Kubilay'dan bayanların bir türlü kurtulamadıkları karın ve basen sorunlarına etki eden , 2 günlük süper diyet;
1.GÜN
*Süt ve meyve suyuyla karıştırılmış mısır gevreği
*1 dilim kepek ekmeği, örgü peyniri
*4-5 adet zeytin
ARA ÖĞÜN
*Yeşil elma(özellikle yeşil olacak)
ÖĞLEN
*2 dilim ıspanaklı börek,salata (kırmızı soğan,turp,maydanoz,marul ile yapılmış)
*1 bardak domates suyu ve bir dilim buğday ekmeği
ARA ÖĞÜN
*Ananas 1 dilim
AKŞAM
*2 Adet kırmızı biber dolması,dilediğince çoban salata(domates ve salatalıkla yapılmış)
*Bir dilim kepek ekmeği
GECE
*Yeşil çay
2. GÜN SABAH
*1 Tatlı kaşığı ile bal ile karıştırılmış müsli ,greyfurt suyu ,örgü peyniri
ARA ÖĞÜN
*1Avuç Fındık
ÖĞLE
*1orta boy ızgara olarak yapılmış lüfer ,salata
ARA ÖĞÜN
*1 Avuç ceviz
AKŞAM
*3-4 Adet Lahana sarması,1 tatlı kaşığı Kanola yağıyla yapılmış soğan ve domatesten yapılan çoban salatası
GECE
1 Bardak muzlu süt

7 yorum:

Adsız dedi ki...

28 yaşındayım.1,64 boyunda 76 kiloyum.zayıflamak istiyorum bana yardımcı olur musunuz?şimdiden teşekkur ederim.Adana'dan katılıyorum.

Tugce dedi ki...

18 yasindayim.1.72 boyundayim 122 kiloyum.Almanyadan katiliyorum zayiflamak istiyorum bana yardimci olursaniz cok sevinirim.

ayla dedi ki...

40 yaşındayım.diyetisyen yardımıyla zayıflama programı uyguladım.5 ayda sadece 3.5 kg verdim.doktorum bana 3 ayda 15 kg vaat aetmişti.enso gittiğimde bana "tıp sizin karşınızda çaresiz kaldı"dedi.80 kg ile başlamıştım.yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.teşekkürler.

Adsız dedi ki...

40 yasındayım.troid hastasıyım.1,65 boyum 74 kıloyum 10 kılo wermek ıstıyorm 3 ayda 10 kılo verebilir mıyım sporda yapıyorum yıyecek olarak nelere dıkkat etmeliyim yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler;)

Adsız dedi ki...

40yaşındayım.1,54 boyunda 56 kiloyum.karın ve basen problemim var.zayıflamak istiyorum ,bir türlü zayıflayamıyorum.şimdiden teşekkürler. Samsundan MESAJIMI YOLLUYORUM.

Adsız dedi ki...

ismim serpil belcikadan ariyorum ben sizi takip eden bir izleyicinizim ben 1.50 boylarinda ve75kg de olan bir insanim ve bende kg den sikayetciyim hicbir saglik problemimde yok cok istali birisiyim ve esimde benden cok sikayeyci ve zayiflamami cok istiyor ben tersine dahada kilo almaya devam ediyorum ne yapabilirim ve 33 yasindayim

fatma dedi ki...

selam ben fatma 19 yasındayım 1,70 boyundayım 80 kiloydayım zayıflamak istiyorumm istanbulda yasıyorumm bana yardımcı olursanız seviririm

Bu Konuları Okudunuz mu ?