DR.FERİDUN KUNAK MENİSKÜS AĞRILARI İÇİN LAPA kürü

17 Kasım 2008 Pazartesi
Op.Dr.Feridun Kunak çok şiddetli diz ağrısı çekenler (menisküs )olanlar için ağrıları azaltacak bitkisel bir formül açıkladı ...
Diz ağrılarını hafifletecek formül
-1 kahve fincan zeytin yağı
-1kahve fincanı buğday kepeği
-1 çorba kaşığı dereotu
-1çorba kaşığı kekik
-1 orta boy siyah turp
-lahana yapprakları
-1su bardağı su
Hazırlanışı ve uygulanışı:Siyah turp rendelenir ,dereotu ince ince kıyılır,zeytin yağı,kekik,buday kepeği 1 bardak suyun içine konularak lapa kıvamına gelene kadar iyice pişirilir ve sıcaklığına dayanılacak kadar olunca ağrıyan dize lapa sürülür ve üzerine haşlanmış lahana laprakları sıcak sıcak sarılır,daha sonra sitrec filmle sarılarak bekletilir.Haftada 2-3 kez ağrının şiddetine göre uygulanır.
op.dr.feridunkunak

6 yorum:

seda dedi ki...

merhaba doktor bey ben seda öztürk.
ben 32 yaşındayım,47-48kiloyum,1.59 boyundayım.Belimden aşırı tutulmalar nedeniyle doktora gittim.Emar çektirdim.
Emar sonucum;
Lomber lordozda düzleşme.
Alt lomber diskopatiler.
Kullandığım ilaçlar;
NEROX-B,MUCSOFLEXtum.2 Ay sonra kontrolüm var.İyleşme ihtimalim varmı? Yardımcı olursanız.TEŞEKKÜR EDERİM...

Daisy dedi ki...

Sayın hocam ben kayseriden ayşe 60 yaşındayım. 2 ay önce menisküs yırtılmasından ameliyat oldum. Ameliyat olduğum dizimdeki ağrı hiç geçmedi. Diğer dizimdede ağrı var. Tv de bahsettiğiniz acı biber ile yapılan kürü uygulasam faydası olurmu. Yada siz başka bir şey önerirmisiniz. Tşk ederim.

Adsız dedi ki...

Mrh.Doktor bey,ben gülten,50 yaşında 80 kilodayım.Daha önce menüsküsten ameliyat oldum.Fakat ağrılarım hiç geçmedi.Ayrıca öbür bacağımda da ağrılar var,şişlikler bayağı fazla.Yardımcı olursanız mimnettar olurum.

Adsız dedi ki...

merhaba doktor bey.oğlumun diz rahatsızlığı var.14 yaşında.2 kere fizik tedaviye girdi.Daha sonra emar çekildi.sonuç olarak FEMUR EPİFİZMDE ÖDEM DÜŞÜNDÜRÜR SİNYAL İNTENTE ARTIŞI ÖN ÇAPRAZ BAĞ HB YIPRANMA YERİNDE KONTASYOYA BAĞLI SİNYAL ARTIŞIYLA BERABER ÖN ÇAPRAZ BAĞDA ORTA 1/3 KESİMİNDE PARSİYEL YIRTIK VE SİNYAL İNTESTE ARTIŞI MEVCUTTUR.LATERAL MENİSKÜS İNTENER HORMONDA İÇTERAL VERTKAL YIRTIK MEVCUTTUR.doktorlar belli hareketler önerdi.hareketleri yapıyor ama hale kasında zayıflık var.yürümesi bir türlü düzelmedi.siz ne önerirsiniz.erdal

Adsız dedi ki...

sayın doktor ferudun bey her sabah sizin programınızı seyrediyorum ve çok begeniyorum benimde sorunum 2 dizimdede kıkırdaklarımın bittigini sıvısınında bittigini söledi doktor şuan 46 yaşındayım 55 yaşında ameliyat olabilirmişim fakat ben kürleinizden istiyorum birde münüsküs yırtılmasıda varmış cevaplarsanız memnun olurum

Adsız dedi ki...

dizde kireçlenme ve yırtılma için bir öneriniz varmı hocam çok başarılısınız size çok güveniyoruz şimdiden tşk ederim anneme ameliyat önerdilersizi izledikten sonrabitkiselçözümler varsa denemek is tedik bize yardımcı olursanız duacınız olurum önerilerinizi bekliyorum şimdiden tşkedrim

Bu Konuları Okudunuz mu ?