İBRAHİM SARAÇOĞLU KARAÇİĞER YAĞLANMASI KÜRLERİ

10 Ekim 2008 Cuma Prof.Dr.İbrahimSaraçoğlu Karaciğer Yağlanması için İki kür öneriyor
Maydonoz ve Limon Kürü:Küçük yaprakı 15-16 dal maydanozu blandra koyun üzerine yarım bardak klorsuz su 2 yemek kaşığı limon suyu koyarak çalıştırın,yeşil renkteki mucize içeceği 15 gün boyunca günlük olarak hazırladığınız bu suyu için,daha sonra 5 gün ara verin ve 15 daha için
Dereotu Kürü:Aşırı karaciğer yağlanması olanlarmaydanoz ve limon karışımından oluşan suya destekleyici olarak1 bardak suyu kaynatın içine 1tatlı kaşığı lavanta çiceği ilave edin ve 8 dakika kaynatın sabahları maydanoz limon suyunu akşamlarıda lavanta suyunu içerlerse daha etkili olacaktır.
kaynak:saracoglu

8 yorum:

EdA dedi ki...

YAZDIĞINIZ KURLERİ NORMALDE YIYEMIYORUM ESIM VE BENDE ASIRI KARACIĞER YAĞLANMAIS VAR İLAÇ KULALNDIĞIMA RAĞMEN DUSERIMIORM BANA BASKA BIRSEY ONERE BILIRMISNIS COK RICA EDIYORUM SIZIN SOZLERINIS BENIM ICIN COK GUVENILIR KAYNAK ALLAH SISI BASIMISDAN EKSIK ETMESIN ZADEN SISI CENNETLIKSINIZ SIZE COK SAYGI DUYUYORUS BANA E-MAİL ATARSANIZ SEVINIRIM BANA HAP SEKLINDE OLAN COZUM SEYLER BEKLIYORUM... SAYGILARIM

DRN dedi ki...

Merhaba İbrahim,

Annemde karaciğer yağlanması var.Bir arkadaşım sizin kürlerinizden bahsetti ve uygulamak istedim.Ancak
Karaciğer yağlanması küründe 2. de dereotu kürü diyor ama lavantadan bahsediliyor,acaba bir yanlışlık mı oldu?

İyi günler dilerim.
DRN

Adsız dedi ki...

bu formulu ac karına mı tok karna mı uygulamamız gerekıyo

Adsız dedi ki...

Bloğunuzdaki paylaşımlarınızı beğenerek takip ediyoruz.Paylaşımlarınızın ve başarılarınızın devamını dileriz.Dell notebook servisleri.

sıla TÜRKER ÇORUM dedi ki...

arkadaşlar bence bu kür aç karnına olacak çünkü bu tür kürler aç karnına kahvaltıdan önce olur...BABAMDADA KARACİĞER YAĞLANMASI VAR

bulut 19 dedi ki...

bende 31 ağustos sabahıı başlıyorum.. bu küre başlıyorum

Adsız dedi ki...

Benim karaciger yaglanmasi basladi fakat midemde reflu (yara) oldugundan dolayi limon tuketemiyorum limonun yerine gecebilecek baska bir besin varmi veya daha etkileyici ne onerebilirsinz acaba ? Tesekkurler..

Adsız dedi ki...

hocam ben hakkaride size yazıyorum bende karaciğer yağlanması var ama hocam içten hararetim çok var sebebi ne olabir hocan size zahmet bana yazsanız tşkler...

Bu Konuları Okudunuz mu ?