AHMET MARANKİ BEDEN TEMİZLİĞİ İÇİN SOĞAN KÜRÜ

17 Ocak 2009 Cumartesi
Prof.Dr.Ahmet Maranki çıktığı programlarda beden temizliğinin insan sağlığı açısından ne kadar önemli olduğunu söylüyor,ve beden temizliğinin herkesin mutlaka yapılmasında fayda olduğunu ;yapıldığı taktirde her türlü hastalıktan kurulunacağının altını çiziyor.
Beden Temizliği için Soğan kürü:Orta boy 1 soğanı yumrunuzla kırın 500 litre önceden kaynatılmış suyun içersinde 2-3 dakika kaynattıktan sonra süzerek için.Soğan suyu sayesinde bağırsağınızdaki parazitlerden kurtulacak ,kanınızın temizlenmesini sağlamış olacak ve cildinizin güzelleşmesini sağlamış olacaksınız.
maranki.com

2 yorum:

Adsız dedi ki...

benim kolumda kucuk kucuk siskinlik var 1 2 yasimdan beli simdi 12 yasindayim halenda var. ben bide yohurt yimiyorum peynir de iste beyaz seyler yimiyorum cok cabukda kisarimcok stresliyim bu yasda bana bi fikir verirmisiniz tsk iyi gunler.ben ama holanda da yasiyorum

Adsız dedi ki...

yukaridaki adsiz vatandas hollandada yasiyon doktor bedava ilac bedava gitsene doktora ubnlar turkiyedeki fakirler icin tedavi yontemleri

Bu Konuları Okudunuz mu ?