AHMET MARANKİ BEL AĞRILARI VE BEL FITIĞI İÇİN ŞİFALI YAĞLAR

24 Ocak 2009 Cumartesi
Prof.Dr Ahmet Maranki, Bel fıtığı,bel ağrıları, olanların ağrılarını azaltacak şifalı yağların olduğunu açıkladı.
Bel fıtığı ve Bel ağrılarına şifa veren yağlar:Hardal yağı veya zeytin yağını hafif ısıtın. bel bölgesinde bulunan belli noktalara ısıttığınız yağları masaj yaparak sürün ve belinizin ısınmasını sağlayın daha sonra streç filmle sarın ve sabaha kadar bekletin. Sabah kalktığınızda bir yumuşama fark edeceksiniz.20 Gün uygulayın ağrılarınızın iyileştiğini göreceksiniz.
kanal7 maranki.com

4 yorum:

umahan dedi ki...

iyi akşamlar ahmet hocam ben 40 yasında 1.60 boyunda 105 kilodayım.bende 15yıldır bel fıtıgı,bel düzleşmesi,boyun fıtığı ve boyun düzleşmesi var.ayrıca da boyun ve belde de kireçlenme var.Hormon bozukluğuda da var. Rahatsızlıgımdan önce 75 kiloydum.Kullandıgım igneler ve ilaçlar kilo almama sebep oldu.Ama ilaçlar bir etki göstermedi.Bir de ben de kansızlık var.onun hapları da kilo aldırdı.eylül 2008 ayından 90 kiloydum ve bu zaman zarfında 15 kilo aldım.daha da alıyorum.birde ben de intihaplı eklem romatizması var.onun ilaçları da kilo aldırdı.İntihaplı romatizma için açıklama yaparsanız sevinirim.şimdiden teşekkür ederim...iyi geceler

Adsız dedi ki...

hep söylüypsunuz kainat eczanesi kainat eczanesi ama bu eczane nerde ondan hiç haber vermiyosunuz

Adsız dedi ki...

HOCAM BENDE BEL FITIGI VAR NE ILAC KULLANSAM FAYDA OLMUYOR BELIMDEN BACAKLARIMA INIYOR NE YAPMAM GEREKIYOR YARDIMLARINIZI BEKLIYORUM.

ramazan dedi ki...

slm hocam ben hanife terzioglu ben 40 yasında 2 cocuk anesiyim boyum 1.76 .77 kilodadım hocam benim bundan 5 ay öncesine kadar bir sorunum yoktu birdem belim agrımadan ayagım agrımaya bsladı dokdora gitim emar cektirdim ve belfıtıgı opldugunu ögrendim doktorlar amaliyat diyolar ben korkuyorum şimdi ne yapmam gerekiyor ne gibi tedaviler ögrnere bilirsiniz teşekkrler allaha emanet olun

Bu Konuları Okudunuz mu ?